Selamat Datang Ke Ruang Suara Hati...

tuhan akan sentiasa memberi apa yang kita perlukan bukan apa yang kita mahukan...jadi, bersyukurlah dengan apa yang ada dalam diri kalian kerana segalanya adalah yang terbaik yang dikurniakan kepada kita....

Tuesday, July 27, 2010

suara hati..hehe ;p

suka sangat dengar lagu sabhi saddi-nadiku. best sgt2.. suara dia pun sedap. yang paling syoknya lirik dia la of coz. melodi pun best. apa yang ingin aku ceritakan dalam entri kali ini bukanlah tentang lagu ini. tapi berkaitan dgn apa yang berlaku hari ini.
ada orang bertanya "kenapa letak nama blog ni suara hati?" hehehe...aku cuma mampu menjawab, sebab blog ini adalah hasil nukilan dari hati. tapi ada gak yg aku copy paste..! hehehe.. ;p

tentunya blog ini mencerminkan hati aku. ianya berubah-ubah mengikut keadaan.
dia pun ada gak tnye pasal novel aku, dia suruh publish sambungan kat sini, tapi susah sikitlah. leceh nak menguruskan htmlnya tuh..hihihi..aku ni bukannya pandai sgt bab2 html ni...x reti sgt... hmm..
apa-apa pun, terima kasih ya kepada yang concern nak tau ttg novel nih.. ;p

disini ingin aku sertakan lirik dan lagunya sekali..

Lirik Nadiku – Sabhi Saddi

Suara kisah kita
Yang sehalus sahutan di mata
Segala norma yang melena ku
Pada aroma syurga kita

Nan syahdu cinta menunggu
Sayunya kerna air matamu

Chorus
Nadiku bagaikan berlagu
Nantimu hentikan apa berlaku padamu
Yang ku temu
Hadirmu sambutlah damba dakapanku

Suria kasih kita
Yang berbisik gerimis serinya
Seindah frasa yang damaikan ku
Walau sezarah air mata

Biarku kucup wajahmu
Leburkan saja ia padaku



No comments:

Post a Comment