Selamat Datang Ke Ruang Suara Hati...

tuhan akan sentiasa memberi apa yang kita perlukan bukan apa yang kita mahukan...jadi, bersyukurlah dengan apa yang ada dalam diri kalian kerana segalanya adalah yang terbaik yang dikurniakan kepada kita....

Friday, February 24, 2012

2012.. new years beginning....

tahun ni adalah lembaran baru..(dah nak masuk bulan tiga.. tetiba lembaran baru lak..)

aku bakal kecapi lembaran baru dalam dunia remaja...

dan yang paling penting, tetiba aku ada dua jawatan baru yang aku tak pernah pgg..

mama dorm(ketua dorm) dan juga pengawas...

walaupun aku bukan exco, tapi xpelah...gpun tugas2 exco ni berat sikit..

aku nak concentrate kpd pelajaran memandangkan aku tahun ni amik spm...

jadi, adalah juga cerita2 yg seronok dan yang tak seronok spanjang dua bulan diary hidup aku, yang tersimpan dalam kotak memori..

firstly.,....aku rasa macam rindu dekat kak basyerah...

rindu sbb pemerintahan dia dulu aku rasa best sikit dari sekarang...

secondly...aku bagai anak tunggal... memandangkan akk2 dan abg2 semuanya sudah mendirikan rumah tangga.. (seronoknya..!!!)

thirdly,.. aku rasa macam dikhianati oleh seEkor manusia ni..

manusia ni xde EKOR..
tapi dia ada LIDAH yang bercabang..
TANGAN yang panjang...
MULUT yang macam GAMPANG...
dannn...

PERUT yang BUNCIT...

dan banyak lagi lahhh...

aku tau aku x patut ngata dia camtu sbb tu smua tuhan kurniakan kepada dia..(mulut, tangan, perut...)

tapi dek kerana perangai ala ala beruk, aku jadi hilang sabar..

ok, itu saja untuk entry kali ini...

tulis lebih2...org mara pulak...

bubye...

No comments:

Post a Comment