Selamat Datang Ke Ruang Suara Hati...

tuhan akan sentiasa memberi apa yang kita perlukan bukan apa yang kita mahukan...jadi, bersyukurlah dengan apa yang ada dalam diri kalian kerana segalanya adalah yang terbaik yang dikurniakan kepada kita....

Saturday, October 1, 2011

after a long journeyy..

bnyk benda about journey yg ingin aku ceritakan..
psl aku, abg syam..n ramai lagi orang yang perjalanan hidup mereka panjang dan berliku-liku..

n yg menyedihkan...selama 16 thun ni...dalam perjalann hdup yang panjang nie, tak bnyk yg aku lakukan utk diri sendiri..

mcm abg syam.. setelah bertahun-tahun lamanya menyulam kasih, akhirnya termeterai ikatan yg sah dgn kekasih 'pujaan' hati... Salina Zakaria... wanita yg bertakhta di hati abgku.. Syamzari Zamrud.. pape je lahh... mmg lama perjalanan kisah cinta mereka ni... lama. panjang. dan kalau aku, memenatkan.. sbb aku jenis yg cepat jemu..

aku pulak... takde cerita sngt.. cuma ku rasa aku mcm terlalu kejam je..
bygkan, aku boleh sambung perhubungan aku dgn seseorang tapi aku tak ikhlas...ya Allah..berdosanya aku.. tapi perhubungan yg tak ikhlas, yg dtg dari perasaan yang acuh tak acuh dan kesian tu, akhirnya berakhir setelah 2 minggu aku mencuba,...

aku dah katakan tadi, aku jenis yg cepat jemu...


mmg aku pelik, mana datangnya perasaan excited dn seronok bercinta tu..?

mana datangnya semua perasaan sayang yg begitu mendalam sampai ada sesetgh orang sampai nk bunuh diri..?

mungkin pendirian dan semangat diorang tak cukup kuat kot..dats why... mereka yang kecewa tu sampai hilang pertimbangan..

its you yourself dat controls your mind and the surroundings...

macam aku...aku sendiri yg dah set mind x mampu untuk terus syg si dia..

nk buat macam mana..?

im still young... just 16..

weird rasanya melihat budak2 sekolah(akula tu..!) yang larat nk report everything kat bf masing2..

omg..! tgn aku sgt lenguh kalau nk kne msg2 ni... boring gile...

ni mesti kes xde keje...letih mata aku memandang...

anyway... agk2nye..benda2 macam ni lah yg menyebabkan r4elationship tu berkekalan...

lovers needs attention kott...!

org mcm aku ni mmg la ssh nk lekat bf lme2... sbb aku x ske msg..!



MALAS NAK TAIP...AKU ADA BNYK KEJE NK BUAT..!



jadi, aku rasa sangat kagum tengok org yg dah kawin n dpt sustain da marriage for a long time... their life journey rasa macam smooth n aman damai..something yg bahagia..

teringin jgk macam tu.. tapi im still young...mls nk fikir...

ok, sbnarnye, ckp psl journey, dis friday, dis week dah balik rumah, next week, kene balik lg..(omg..! pnt..!) n guess what, aku kene balik naik train lg skali... penattttttt...x ske nyeee...

n yg buat aku mengeluh ni sbb bg syam buat kenduri selang2 seminggu. kan ke lebih baik dia buat majlis tu selang SETAHUN KE..? kan lebih baik...?

costly tau nk balik bnyk2 kali..hape dia igt aku org KAYA..??

nasib baik abg aku...

hope mereka bahagia hingga ke akhir hayat..

No comments:

Post a Comment