Selamat Datang Ke Ruang Suara Hati...

tuhan akan sentiasa memberi apa yang kita perlukan bukan apa yang kita mahukan...jadi, bersyukurlah dengan apa yang ada dalam diri kalian kerana segalanya adalah yang terbaik yang dikurniakan kepada kita....

Saturday, April 9, 2011

i'm homeee ;)

aku dah balik ni.

tapi, x brapa nak best sgt la. coz aku tak jumpe mak pun. ade ke patut die gi langkawi x bawak aku?

sampai hati bonda meninggalkan anakanda di sini.. uwaaa..sedih ni..

sampai hati gilerr.. yeah fine then aku tgh skola...

tapi takat cuti 2,3 hari takkan tak leh kot.. ;) pape je la... btw, semalam masa nak balik ke jemapoh, aku naik bus dari batu kikir.

pastu lepas dari juasseh aku terlupa nak turun dekat mana. boleh x aku lupaaaa?????

sampai membe aku ckp"ko ni kan..rumah sendiri pun tak tauuu" yeahhh..mmg aku x igt rumah sendiri.. bcoz tiap2 kali aku naik kereta aku trak tgok jalan. langsung tak tgok ok?

that's why aku tak igt.. sampai dua kali aku tekan loceng n dua2 tempat yg aku tekan tu salah.

ceritanya begini..lepas dari juaseeh tu,yg aku igt ialah dkt simpang kg jemapoh ade pondok bus yg atap berwarna kuning.

tu je yg aku igt. gilo lahhhh aihh (speaking n9 lak den) pastu rupe2nye ada dua lagi pondok bus yg beratap kuning lepas dari jalan kereta api tu. satu dkt juasseh kapitan, satu lagi dkt taman jemapoh.. tebal kulit muka aku bai.

nak tau kenapa kulit muka aku tebal? sbb aku asyik ckp"maaf la ye...sbnarnye depan lagi.."

bygkan, aku repeat ayat tu dua kaliii.. !!!

pastu, bila aku nampak papan tanda rnr jemapoh, baru aku teringat, sebelom kg aku, ada papan tanda tu.

cisssss... apahallah memori aku trouble sgt... eee gerammnyeee.. bila aku dah nmpk papan tanda tu, aku tekan loceng... dengan yakin dan muka seposen...(camne nk describe wajah aku saat itu? haaaa fikir2kan lah yeee..)

pastuuuuuuuuuuuu.. driver tu tak berhentii.. !!!!! aku dah cemas.. "PAK CIK! TOLONG BERHENTI.. saya nak turun ni pakcik.!" pakcik tu boleh buat bodoh jeee ???? frust aku. nasib baik tak menonggeng time tuhh..

n die berhenti jugak lepas memebe aku tolong jeritkan perkataan BERHENTIII!!! pastu, aku akhirnya dapat turun lepas 2 meter daripada pondok itu... nasib baik bukan 2 kilometer. tipah dah takut niii..

then, dengan muka yg sangat2 tebal.. aku tak tau lah tebal mana dah waktu tu, aku turun dan berjalan kaki di tepi jalan tersebut...

pastu bila sampai rumah wan ateh, aku sgt penat. sampai2 je terus makan. (gelojoh kan?) perangai aku ni aku warisi dari abg aku ok? understand?

maksudnye perangai ini bukanlah perangai semulajadi. hehe.. biasalahh.. aku mmg suka point fingers towards my brother...

syiookkk.. padan muka die,...

sbb die x hulur duittt..

aku pokaiii

sedihhh

xde duittt

ade ponnn terpaksa berjimat cermat....

sooo saddd

sooo saaaddd

its a sad sad situation...

bongok nye..

aku tulis hape ntah niiii..

dah la..

~chowww~

No comments:

Post a Comment