Selamat Datang Ke Ruang Suara Hati...

tuhan akan sentiasa memberi apa yang kita perlukan bukan apa yang kita mahukan...jadi, bersyukurlah dengan apa yang ada dalam diri kalian kerana segalanya adalah yang terbaik yang dikurniakan kepada kita....

Saturday, April 23, 2011

dilema..

know what? ada sebuah cerita yang ingin dikongsikan di sini.

ada lah seorang budak ni. aku berikan namanya sebagai BP. n lagi seorang ni budak yg ianiaya oleh BP namanya ialah RR.. nama2 terpaksa dirahsiakan ye di sini.

dialognye begini

BP: kak..akk nk tau x, kita couple dgn RR...

aku percaya bulat2 dgn setiap yg dia dok cerita dkt aku saban hari...ttp, pada suatu hari, si RR tu dtg dkt aku n ckp

RR: ko kenal x siapa BP?

sah lah di sini si RR tu sebenarnya tak kenal pon siapakah BP. tipah tertipuuuuuu..!!

siot je budak tu bongak kat aku.

n aku sgt kesian dkt RR sbb budak2 sekolah sume gosipkan dia dgn BP yang langsung x lawa tuuuu.. uwweeeekkk.. sian nye la dkt RR...

No comments:

Post a Comment