Selamat Datang Ke Ruang Suara Hati...

tuhan akan sentiasa memberi apa yang kita perlukan bukan apa yang kita mahukan...jadi, bersyukurlah dengan apa yang ada dalam diri kalian kerana segalanya adalah yang terbaik yang dikurniakan kepada kita....

Sunday, April 10, 2011

BOOKSSS... i want to see you sooo bad..

sedihnye..

tahun ni entah dapat entahkan tidak nak gi pwtc ni..

punya lah aku tertunggu-tunggu nak pergi pwtc n aku sangat eager nak jmpe RAM.. but then, aku rasa macam tak kesampaiana jer..

sedih betullah xde sape2 pun yg nk support transportation untuk ke sana tuuu..

kalau lah boleh drive sendiri, mmg aku dah lama dah drive..

malangnya, age belum cukup untuk amik lesen.

dahlah aku ni duduk asrama, mmg x dapeklah jawabnya.

tetiba aku teringat tahun lepas masa aku di PILIH sebagai ahli ke seribu. besssttt sgt dapat novel freee n dapat jumpe RAM depan mata ! syiookk sgt. tetiba masa tu aku rindu dekat laksaman sunan.

heeeee~ sengal kan?.

aku nak sangat nak jumpa dr.hm tuah sekali. Sbb aku nk beli novel Hm Tuah pulak.

eagernye nak membaca skrg ni..

malangnya.. bila aku nk membeli buku, rasa macam sedih coz mesti kene kutuk dulu baru dapat beli.

pastu, bila dah x boleh nak beli, mula lah rasa macam nak meminjam orang punye..

tapi nnt mesti x dapat... nak kene tunggu turn lah bagai..

novel aku sendiri, bila aku bagi pinjam, hancur jadinye rupe buku tu.

hancur hati aku tgok keadaan buku yg sangat lawa asalnyer tuhhhh,.

dahhhh..aku taubat dahhh lepas ni x nk bawak novel lagi. Hancussssss.. tipah yg patah hati.

mika2 yg meminjam buat bodoh je lak tuhhh..

aku yg panasss bila mengingati novel tersebut.

menyampah tauuu .!


APA YANG PENTING, AKU NAK GI PWTC ...!!!

i wanna meet my lovely boookssss sooooooooooo badlyy... ;(

No comments:

Post a Comment