Selamat Datang Ke Ruang Suara Hati...

tuhan akan sentiasa memberi apa yang kita perlukan bukan apa yang kita mahukan...jadi, bersyukurlah dengan apa yang ada dalam diri kalian kerana segalanya adalah yang terbaik yang dikurniakan kepada kita....

Thursday, December 30, 2010

Egokah aku?

result pmr dah kuar..
aku rasa sangat........ hmm..x tau nk ckp mcm mana..
aku rasa cita-cita abah nak tengok aku jadi doktor tu macam terkubur je...
rasanya aku akan ambik bidang lain...
kalau setakat math je A, science tak, memang aku tak dapat lah nak ambik pure science..
so, kesimpulannya, x dapeklah den nak nolong..

agaknya kalau orang lain dapat result macam aku dalam keadaan sekarang,.. mesti diorang nangis teresak-esak kan?

tapi, egokah aku sebab aku langsung tak nak menangis di depan sapa-sapa?
cuma setitis airmata aku yang kuar..
yang lain-lain, simpan kat dalam..

konon-konon nak pendam lah kan...
pape je lahh.. aku nak frust pun tak boleh, sbb memang salah sendiri..


PADAN MUKA AKU!!!

huhhhh...

~the end~

No comments:

Post a Comment