Selamat Datang Ke Ruang Suara Hati...

tuhan akan sentiasa memberi apa yang kita perlukan bukan apa yang kita mahukan...jadi, bersyukurlah dengan apa yang ada dalam diri kalian kerana segalanya adalah yang terbaik yang dikurniakan kepada kita....

Tuesday, December 22, 2009

when you tell me that you love me..

I wanna feel this way
Longer than time
I wanna know your dreams
And make them mine

I wanna change the world
Only for you
All the impossible
I wanna do

I wanna hold you close
Under the rain
I wanna kiss your smile
And feel your pain
I know what�s beautiful
Looking at you
Here in a world of lies
You are the true

(Chorus)
And baby
Everytime you touch me
I become a hero
I�ll make you safe no matter where you are
And bring you
Anything you ask for
Nothing is above me
I�m shining like a candle in the dark
When you tell me that you love me

I wanna make you see
Just what I was
Show you the loneliness
And what it does
You walked into my life
To stop my tears
Everything�s easy now
I have you here

In a world without you
I would always hunger
All I need is your love to make me stronger


lagu ni mmg best..tapi sesuai untuk orang yang tgh bercinta..aku yang belum bercinta ni terasa macam nak bercinta.. tapi bila memikirkan cita2 yang belum kesampaian tu..nampaknya tangguh la dulu niat nak bercinta tu..huhu

cara aku bila nk atasi semua yang berkaitan cintan-cintun ni aku terpaksa lah baca novel dan menghayati erti cinta sorang2..tapi, kata akk aku yang sorang tu, jangan bercinta sekarang, nnt jemu plak.. so aku dgr la cakap die..walau apa pun, dalam hal cinta2 ni, aku rasa aku lebih matang dari kakak aku yg umur die 23 thn tu...die langsung x bleh nk dgr cakap org..dah 3 kali berturut2 lelaki yang tinggal kan dia bukan dia yg tgglkan lelaki tu..

kali ketiga die putus cinta, dia cakap "apa lah salah aku dik," aku jawab "mungkin kau ade silap sana sini x pun ko x sedar n xnk amik tau apa salah ko..ko rasa ko betul je.. so cari lah silap kau yang mungkin ko rasa ko x salah.." tapi lepas aku cakap mcm tu die melenting-lenting. jadi lepas ni, aku malas nak amik taw pasal die lagi dah..mak ade jgk tegur, bila ko nak kawin ni kak? asyik putus jer..die amik ringan and cakap kat mak "xpe..nnt bila putus ade lg orang yang minat kat akk" meluat jgk aku dgr die ckp mcm tu..

mmg die x reti jaga hati org, huh..kalau cam ni, sampai ke tua die x kawin. hahahaha..mmg ade jgk yang akan langkah bendul akk aku tu nnt.. orangnya ialah akk aku yang umur 20 haha..name2 disini dirahsiakan..huhuhu

apepun, cinta atau cita2, semuanya terpulang pada hati..


No comments:

Post a Comment